Εκτροφή Σαλιγκαριών


Θα έχετε σίγουρα ακούσει για την εκτροφή σαλιγκαριών, και την χρηματική απόδοση που έχει μια τέτοια επένδυση σε σχέση με άλλες στον αγροτικό κλάδο.
Για αρκετά μεγάλο διάστημα συνέλεγα πληροφορίες γύρω από την δημιουργία μονάδας εκτροφής σαλιγκαριών.
Οι περισσότεροι ήταν ενθουσιασμένοι με την απόδοση σε έσοδα που έχει μια τέτοια μονάδα.
Πιστεύω ότι το δύσκολο στην όλη υπόθεση είναι να έχεις βρει πρώτα τον αγοραστή και να έχεις συμφωνήσει καλή τιμή στο κιλό.
Αυτό κατ΄εμένα είναι το πρώτο βήμα με την μεγαλύτερη δυσκολία. Βέβαια και τα υπόλοιπα που ακολουθούν δεν είναι και όλα τόσο εύκολα όσο φαντάζονται οι περισσότεροι.

Εκτός από τη γη, χρειάζεται απαραιτήτως να υπάρχει δίκτυο νερού, και καλύτερα ιδιωτική γεώτρηση, γιατί κατά τους μήνες του καλοκαιριού η κατανάλωση σε νερό θα είναι υπερβολική, αν θέλει κανείς να έχει την επιθυμητή παραγωγή.
Από την άλλη θα πρέπει να υπάρχει επιπλέον χώρος για την καλλιέργεια των φυτών που θα ταΐζετε τα σαλιγκάρια. Για να έχετε ένα καλό εισόδημα από αυτό το αντικείμενο, θα πρέπει να κατασκευάσετε τουλάχιστον 4 στρέμματα με μονάδες εκτροφής και να έχετε και 1 στρέμμα για την καλλιέργεια της τροφής τους.
Λάβετε υπόψη ότι από τα 4 στέμματα ένα μεγάλο ποσοστό χρησιμοποιείται για τον περιβάλλοντα χώρο των μονάδων (διάδρομοι).
Οι περισσότερες εταιρείες που στήνουν τέτοιες μονάδες σου λένε ότι πρέπει να αγοράζεις από αυτές την τροφή των σαλιγκαριών. Βέβαια έτσι μειώνεται το καθαρό σας κέρδος.
Επίσης το κόστος κατασκευής από μία τέτοια εταιρεία είναι σημαντικό, το οποίο βέβαια μπορείτε να το γλιτώσετε αν κάνετε μόνοι σας την κατασκευή.
Σε αυτό μπορεί να σας βοηθήσει κάποιος που έχει ήδη στήσει τέτοιες μονάδες και γνωρίζει τον τρόπο που τις κατασκευάζουν οι εταιρείες.
Είμαι τυχερός γιατί κάποιος γνωστός μου έχει γύρω στα 8 στρέμματα  μονάδες εκτροφής σαλιγκαριών, εκ των οποίων τα 4 είναι κλειστού τύπου.
Ο ίδιος, άσχετος με τα αγροτικά, είναι μηχανικός κατασκευής δικτύων πληροφορικής, και τώρα στις δύσκολες εποχές, ζει με το εισόδημα από τα σαλιγκάρια.

Σχόλια

  1. καλησπέρα. επειδή το σκέφτομαι(λόγο ανεργίας) και εγώ για εκτροφείο και έχω 6 στρέμματα. θέλω να σε ρωτήσω περίπου πόσο πάει μια τέτοια κίνηση. είμαι άσχετος με γεωργία αλλά τα χέρια μου πιάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου