Μαμά Κουνέλα


Έχετε ακούσει τη φράση «μα καλά κουνέλα είσαι;»
Την έχω ακούσει να τη λένε για τις γυναίκες που γενούν πολλά παιδιά.
Στη περίπτωση που θα σας αναφέρω, θα μιλήσω για πραγματική μαμά κουνέλα.
Είναι η πρώτη μου κουνέλα. Μου την είχε κάνει δώρο ένας συγγενής μου, και μάλιστα όταν μου την έδωσε ήταν γκαστρωμένη. Γέννησε τότε 8 κουνελάκια, αρσενικά και θηλυκά.
Την επόμενη φορά που τη διασταύρωσα, γέννησε 12 κουνελάκια. Αποφάσισα λοιπόν να την κρατήσω για αναπαραγωγή, μιας και είχε βγει τόσο καλή μάνα.
Από τη μέρα που την απέκτησα έχει γεννήσει τρείς φορές. Εκτός από την πρώτη, τις επόμενες έχει κάνει από 12 κουνελάκια σταθερά.
Την τελευταία φορά όμως την είχα μαζί με ένα μικρό κουνελάκι, για να το προστατέψω από τα μεγάλα, αφού δεν είχα άλλο χώρο να το βάλω. Ξεχάστηκα όμως με τα τρεξίματα και τις υποχρεώσεις, και το κουνελάκι μεγάλωσε, φτάνοντας στην ηλικία αναπαραγωγής.
Στο σημείο αυτό θέλω να επισημάνω ότι το κουνελάκι το είχα ανταλλάξει με μία φίλη που είχε και εκείνη μικρά. Το λέω αυτό για να διευκρινίσω ότι δεν ήταν συγγενής με τη μαμά κουνέλα, και δεν τίθετο θέμα αιμομιξίας.
Έτσι λοιπόν το κουνελάκι μεγαλώνοντας γκάστρωσε τη μαμά κουνέλα χωρίς να το αντιληφθώ, παρά μόνο όταν ήταν πολύ αργά. Ανοίγοντας το καπάκι από τη φωλιά της αντίκρισα το μαλλί με το οποίο είχε σκεπάσει τα μικρά της.
Ο κούνελος δεν έπρεπε να βρίσκετε στο ίδιο κλουβί με την κουνέλα γιατί ως γνωστόν πνίγει τα μικρά από τη ζήλεια του. Τον απομάκρυνα αμέσως αλλά ήταν ήδη αργά.
 Βρήκα λοιπόν νεκρά μέσα στη φωλιά 4-5 κουνελάκια, και έκανα το λάθος με γυμνό χέρι να τα απομακρύνω. Βλέπετε, στο σημείο αυτό δεν έχω ακόμα ρεύμα, και όταν σουρουπώνει δεν βλέπω καλά, με αποτέλεσμα να ακουμπήσω και τα ζωντανά νεογέννητα. Αυτή ήταν η μοιραία κίνηση.
Πάλι ως γνωστόν όταν πιάνουμε τα νεογέννητα με γυμνό χέρι, αφήνουμε τη μυρωδιά μας επάνω τους. Έτσι όταν τα μυρίσει η κουνέλα τα σκοτώνει.
Το αποτέλεσμα για την αμέλειά μου αυτή ήταν, την επόμενη μέρα που άνοιξα για να δω τα κουνελάκια, να μην ζει κανένα.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί τα λάθη πληρώνονται.

Σχόλια