Ασφάλειες αυτοκίνητου

Η ασφάλιση του αυτοκινήτου & της μηχανής είναι η πλέον διαδεδομένη ασφάλιση περιουσίας λόγω του υποχρεωτικού της χαρακτήρα. Αναφέρεται την ασφάλιση των ζημιών και των σωματικών βλαβών προς τρίτους δηλαδή της αστικής ευθύνης, αλλά και πολλές άλλες καλύψεις που δύναται να ενσωματωθούν στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Τον τελευταίο καιρό οι ασφαλιστικές εταιρίες, σαν τη Generali, έχουν δημιουργήσει πακέτα ασφάλισης, τα λεγόμενα βασικά πακέτα για τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα. Ένα μεγάλο πλήθος όμως συμπληρωματικών καλύψεων μπορούν να επιλεχθούν από τους ασφαλισμένους πελάτες, καλύψεις που μπορούν να φτάσουν έως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με μικτή ασφάλεια.

Το αυτοκίνητο και η μηχανή, αν είναι ασφαλισμένο από κλοπή, φωτιά, φυσικές καταστροφές, πρέπει πάντα να ασφαλίζεται στην τρέχουσα εμπορική αξία. Το βέλτιστο είναι να παρακολουθείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας τουλάχιστον 1-2 φορές τον χρόνο. Όταν βλέπετε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του οχήματός σας, ενημερώστε τον ασφαλιστή σας για να κάνει όλες τις απαραίτητες κινήσεις.

Φρόνιμο είναι να ενημερώνετε τον ασφαλιστή σας για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά στο όχημά σας ή τα πρόσωπα που το οδηγούν. Αυτός γνωρίζει εάν η αλλαγή αυτή επηρεάζει το συμβόλαιο σας και ποιες είναι οι ενέργειες πρέπει να γίνουν από εκεί και πέρα για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας εταιρείας.

Μόνο αν στο ασφαλιστήριο μας που υπάρχει η κάλυψη των ιδίων ζημιών, ασφαλιστική μας καλύπτει το αυτοκίνητό μας, σε περίπτωση ατυχήματος ακόμα και αν δεν εμπλέκεται άλλο όχημα αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας εταιρεία. Επίσης υπάρχει σε ορισμένες μόνο εταιρίες η κάλυψη ολικής καταστροφής του οχήματος η οποία καλύπτει μόνο την περίπτωση ολικής καταστροφής και όχι επιμέρους ζημιές του.

Η φροντίδα ατυχήματος είναι η καλύτερη λύση για τον κάθε οδηγό την ώρα του ατυχήματος, σε συνδυασμό με την κλήση της τροχαίας. Επικοινωνόντας με την φροντίδα ατυχήματος έρχεται στον τόπο του ατυχήματος ο κοντινότερος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της ασφαλιστικής εταιρείας. Στην συνέχεια αρχίζει η καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγάζει φωτογραφίες και σε περίπτωση που το αυτοκίνητό μας δεν μπορεί να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, μας πάει στο κοντινότερο συνεργείο. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης τελειώνει συνήθως με το ατύχημα επιτόπου, χωρίς να χρειαστεί να ασχοληθεί περαιτέρω με αυτό το ατυχές συμβάν. Η δε ασφαλιστική εταιρεία ενημερώνεται αμέσως και με ακρίβεια από τον εκπρόσωπο της εταιρείας, προχωρώντας έτσι πιο άμεσα στην καταβολή των εκάστοτε αποζημιώσεων.

Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί κανονικά μέσω τηλεφωνικού κέντρου και προσφέρεται πια από όλες τις ασφαλιστικές.

Σχόλια