Ασφάλεια αυτοκίνητου

Η ασφάλιση του αυτοκινήτου & της μηχανής είναι η πλέον ασφάλιση περιουσιακού στοιχείου λόγω του υποχρεωτικού της χαρακτήρα. Αναφέρεται την ασφάλιση των ζημιών και σωματικών βλαβών προς τρίτους που αναφέρεται ως αστική ευθύνη, αλλά και διάφορες άλλες καλύψεις που είναι εφικτό να ενσωματωθούν στα ασφαλιστικά συμβόλαια.

Τον τελευταίο καιρό οι ασφαλιστικές εταιρείες, σαν το generali.gr/el/asfaleia-autokinitou-mixanis-speed/, έχουν δημιουργήσει πακέτα ασφάλισης, τα λεγόμενα βασικά πακέτα για τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα. Ένα μεγάλο πλήθος όμως από συμπληρωματικές καλύψεις μπορούν να επιλεχθούν από τους ασφαλισμένους πελάτες, καλύψεις που μπορούν να φτάσουν ως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με την μικτή ασφάλεια.

Το αυτοκίνητο και η μηχανή, αν είναι ασφαλισμένο από κλοπή, φωτιά, φυσικές καταστροφές, πρέπει πάντα να είναι ασφαλισμένο στην τρέχουσα εμπορική αξία. Το καλύτερο είναι να παρακολουθείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας τουλάχιστον 1-2 φορές τον χρόνο. Αν βλέπετε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του αυτοκινήτου σας, επικοινωνήστε με τον ασφαλιστή σας για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

Φρόνιμο είναι να επικοινωνείτε με τον ασφαλιστή σας για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά στο όχημά σας ή τα πρόσωπα που το χρησιμοποιούν. Αυτός γνωρίζει εάν η αλλαγή αυτή πρόκειται να επηρρεάσει το συμβόλαιο σας και ποιες είναι οι ενέργειες πρέπει να γίνουν από εκεί και πέρα για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας.

Μόνο αν στο συμβόλαιο μας που υπάρχει η μικτή ασφάλεια, ασφαλιστική μας καλύπτει το αυτοκίνητό μας, σε περίπτωση ατυχήματος και στην περίπτωση που δεν εμπλέκεται άλλο όχημα αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας εταιρια. Επίσης προσφέρεται από ορισμένες μόνο ασφαλιστικές η ολική καταστροφή οχήματος η οποία καλύπτει μόνο εάν υπάρχει ολική καταστροφή και όχι επιμέρους ζημιές του.

Η φροντίδα ατυχήματος είναι η πιο καλή λύση για τον κάθε οδηγό την ώρα του ατυχήματος, σε συνδυασμό με την κλήση της τροχαίας. Επικοινωνόντας με την φροντίδα ατυχήματος έρχεται στον τόπο του ατυχήματος ο κοντινότερος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της ασφαλιστικής εταιρίας. Στην συνέχεια αρχίζει την καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγαίνουν φωτογραφίες και σε περίπτωση που το όχημα μας δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, μας πάει στο πλησιέστερο συνεργείο. Έτσι ο πελάτης τελειώνει συνήθως με το ατύχημα εκείνη την στιγμ, χωρίς να χρειαστεί να απασχοληθεί άλλο με αυτό το ατυχές συμβάν. Η δε ασφαλιστική εταιρεία ενημερώνεται άμεσα και με ακρίβεια από τον συνεργάτη, προχωρώντας έτσι πιο γρήγορα στην καταβολή των εκάστοτε αποζημιώσεων.

Η φροντίδα ατυχήματος λειτουργεί κανονικά μέσω τηλεφωνικού κέντρου και προσφέρεται πλέον από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Σχόλια