Το Στρατηγικό Όραμα Της Coca - Cola

Η coca cola Greece μετρά χρόνια παρουσίας στον ελληνικό χώρο και συνεχίζει να αναζητά τους καλύτερους τρόπους για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών. Οι άνθρωποι πια επιθυμούν έναν περισσότερο φυσικό και υγιεινό τρόπο ζωής. Έχουν αλλάξει προσανατολισμό και στοχεύουν στην απλότητα της ζωής, προσπαθώντας να μοιράζονται τις καθημερινές τους στιγμές με τους αγαπημένους τους.  Ειδικά η νέα γενιά παρουσιάζει μεγάλη ευαισθησία ως προς την προστασία του περιβάλλοντος και επιλέγει προϊόντα που  που συνιστούν το αποτελέσμα βιολογικής παραγωγής,  δίνοντας προστιθέμενη αξία στην κοινωνία.  Επιπλέον εστιάζουν πια στη μοναδικότητα του ατόμου και διεκδικούν έμπρακτα μία καλύτερη ζωή. Φυσικά προχωρούν έχοντας ως γνώμονα την τεχνολογία. Απαιτούν λοιπόν από τα brands να αφουγκράζονται καθημερινά τις ανάγκες τους. Αυτό ακριβώς κάνει και η Coca Cola.


Η εταιρεία στην προσπάθειά της να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών της,  οδηγήθηκε στη δημιουργία εμπνευσμένων προϊόντων. Πάνω σε αυτή τη βάση η Coca Cola έχει υιοθετήσει ως στρατηγικό όραμα το να προσφέρει όλο και περισσότερες επιλογές στον κόσμο και να είναι τα προϊόντα της αυτά που θα συντροφεύουν τον καταναλωτή σε όλη τη διάρκεια της ημέρας του και που θα ανταποκρίνονται σε όλες τις ηλικίες και για όλα τα στάδια της ζωής του. Για την επίτευξη αυτού του οράματος η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά ποσά  τόσο στην έρευνα  και όσο και στην αλλαγή της κουλτούρας και του τρόπου σκέψης. Αξιοποιώντας τα στοιχεία μιας μακραίωνης ταυτότητας, ενσωματώνει την ταχύτητα, την ευελιξία και το πάθος που χρειάζεται για να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Σχόλια